جراحی انحراف بینی | انحراف بینی | انحراف و کجی بینی | عمل انحراف بینی
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-11316,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

جراحی انحراف بینی

بین دو سوراخ بینی هر فردی تیغه ی بینی واقع شده است. تقریبا تیغه ی میانی 80 درصد از مردم کمی نازک و انعطاف پذیر می باشد و کمی انحراف دارد. انحراف بینی باعث مشکلاتی از قبیل مشکلات تنفسی و گرفتگی بینی و برخی مشکلات دیگر در فرد می شود. بهترین راه درمان انحراف بینی، جراحی انحراف بینی می باشد که باید توسط پزشک متخصص جراحی بینی انجام گیرد. انحراف بینی ممکن است همراه با کجی بینی باشد و یا اینکه در ظاهر فرد مشخص نباشد که فرد دچار انحراف تیغه میانی بینی می باشد.

بهتر است جراحی انحراف بینی همراه با جراحی زیبایی بینی انجام گیرد و ظاهر بینی فرد از نظر زیبایی نیز بهبود یابد، دکتر حلاج مفرد در زمینه جراحی بینی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت مشاوره میتوانید از طریق اینستاگرام و تلگرام و شماره های درج شده بر روی سایت اقدام نمایید.

چگونه انحراف بینی را تشخیص بدهیم

از زاویه پایین بینی به داخل بینی نگاه کنید، اگر یکی از سوراخ ها کاملا باز بود و دیگری مسدود  بود یعنی فرد دچارانحراف بینی شده است.انحراف بینی توسط معاینه پزشک متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می شود. و دربرخی موارد جهت تشخیص دقیق تر از آندوسکوپی بینی و یا سی تی اسکن استفاده می نمایند. آندوسکوپی بینی به صورت سرپایی انجام می گیرد و روشی راحت تر است

جراحی انحراف بینی

علائم انحراف بینی