هزینه جراحی انحراف بینی | انحراف بینی | جراحی انحراف بینی | انحراف بینی و سینوزیت
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-11747,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

هزینه جراحی انحراف بینی

هزینه-جراحی-انحراف-بینی

هزینه جراحی انحراف بینی

آیا عمل انحراف بینی با لیزر صورت می گیرد؟
هزینه جراحی انحراف بینی چقدر می باشد؟

یکی از مشکلات شایع و رایج در برخی از افراد داشتن بینی نافرم یا عدم تناسب بینی با چهره می باشد که باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود. اما آنچه که این عارضه را حادتر می نماید، داشتن پولیپ در بینی یا  انحراف بینی می باشد که بیماران خواهان خلاص شدند از این عارضه  هستند. اغلب انحراف بینی با سینوزیت همراه می باشد و این عارضه باعث می شود که هزینه جراحی انحراف بینی افزایش پیدا کند. یکی از دغدغه های فکری اکثر افراد در این می باشد که هزینه جراحی انحراف بینی چقدر می باشد و خواهان اطلاع پیدا نمودن از ان هستند. تاکید جراح فک و صورت بر این است که به منظور اطلاع پیدا نمودن از قیمت جراحی انحراف بینی مراجعه به یک جراح فک و صورت حاذقی است که بعد از بررسی و معاینه قیمت دقیق را تعیین کند.

هزینه-جراحی-انحراف-بینی

انحراف بینی چیست؟

ابتدا باید ذکر کرد که تیغه ای بینی از دو قسمت غضروفی و استخوانی تشکیل شده است. زمانی که تیغه بینی کج باشد عارضه انحراف بینی در فرد رخ می دهد.

اغلب انحراف بینی ارثی و ژنتیکی می باشد اما آسیب ها و صدمات خارجی نیز باعث این عارضه می شود، از جمله: ضربه دیدن بینی در اثر ورزش و یا تصادف و… را می توان عنوان کرد.

علل انحراف بینی

• شرایط ژنتیکی بد مانند: سندرم مارفان و…
  • ایجاد تروما در هنگام زایمان
  • آسیب دیدن بینی به علت حوادث طبیعی

علائم انحراف بینی

• خون دماغ شدن
  • دشواری در تنفس
  • عفونت های مداوم سینوسی
  • ترشحات بینی
  • خروپف کردن در هنگام خواب
  • انسداد مجاری بینی
  • ایجاد درد در صورت و یا سر
  • اختلال و ناهنجاری در هنگام خواب

تشخیص انحراف بینی

متقاضی ابتدا با مراجعه به یک جراح فک و صورت حاذق و خبره، علت شکستگی و یا کج بودن بینی را مورد بررسی قرار می دهد. برای دسترسی به نواحی داخلی بینی از یک اسپکولوم بینی را به آرامی وارد کانال های بینی می کند، چنانچه در حین این پروسه بافت های پوشش داخلی منقبض شود جای نگرانی نیست و جراح فک و صورت به بررسی تیغه خلفی می پردازد. در صورتی که انحراف بینی باعث علائمی در فرد شود باید حتما به یک متخصص بینی حاذق مراجعه کرده و علت را فورا درمان کرد.

برخی از اقدامات دکتر علیرضا مفرد جراح بینی  عبارتست از

تزریق ژل چربی به چانه

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراح فک و صورت

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

یک × دو =